lunes, 11 de abril de 2011

Si no fos per tu. Pep Sala


Si no fos per tu no hauria sentit
el batec sense por del cor al meu pit,
ni la dolça tendresa d'un cos acostat de matinada.
Tu em fas brillar els ulls,te'n duus la foscor,
em treus el neguit del pitjor malson,
calmes les tempestes,i atures els vents de mitja tarda.
Digue'm tu que coneixes els secrets de l'ànima cap on haig d'anar,
tu sempre m'escoltes quan em fa falta, porta'm les espurnes
que els teus ulls llencen quan em veus arribar,
les agafaré, te les guardaré al teu costat.
Si no fos per tu hauria patit el fred de l'hivern
i l'absència al meu llit, i la pell amarada de tanta humitat, els dies de pluja.
Els temps van ser durs i els dies tan llargs,
i el camí escollit no sempre encertat, vam passar per l'ombra,avançant a peu.

No hay comentarios: