viernes, 15 de abril de 2011

Avui fa dos mesos que ens va deixar Joan Salvador / Hoy hace dos meses que nos dejo Joan Salvador

Des de la distància crua de les nostres realitats, calmada la tempesta de la ràbia, apaivagada l'ànima pel record del teu somriure, començo a acceptar que la teva partida ha estat certa. El batec al meu pit em marca en ritme del temps, temps que corre cap a teu costat, amic present. Des d'aquesta quietud que porta l'ànima com si d'un nen ficat al llit es tractés, la meva angoixa es dissipa a poc a poc, al vaivé del vent de matinada, recordant des de la calma, la veu, la teva veu, com pluja de maig, irrompent en els secrets de la meva ànima. Quins dies tan llargs, tan llargs que es fan curts en el camí triat. La humitat interna s'asseca, dissipant la boirina del pensament, i és llavors quan et veig a la finestra cridant en silenci, mostrant-me el camí per on he d'anar, esperant l'amic amb els braços oberts. Desde la distancia cruda de nuestras realidades, calmada la tempestad de la rabia, apaciguada el alma por el recuerdo de tu sonrisa, empiezo a aceptar que tu partida ha sido cierta. El latido en mi pecho me marca en ritmo del tiempo, tiempo que corre hacia tu lado, amigo presente. Desde esta quietud que trae el alma como si de un niño acostado se tratara, mi angustia se disipa poco a poco, al vaivén del viento de madrugada, recordando desde la calma, la voz, tu voz, como lluvia de mayo, irrumpiendo en los secretos de mi alma. Que días tan largos, tan largos que se hacen cortos en el camino elegido. La humedad interna se seca, disipando la neblina del pensamiento, y es entonces cuando te veo en la ventana gritando en silencio, mostrándome el camino por donde tengo que ir, esperando al amigo con los brazos abiertos.

No hay comentarios: