lunes, 4 de abril de 2011

Lhasa - Rising


I got caught in a storm Fui capturada en una tormenta And carried away Y arrastrada I got turned, turned around Me volví, volví I got caught in a storm Fui capturada en una tormenta That's what happened to me Eso es lo que me pasó So I didn't call Por eso no llame And you didn't see me for a while Y no me viste durante un rato I was rising up Estaba sublevándome Hitting the ground Golpeando el suelo And breaking and breaking Y rompiendo y rompiendo I was caught in a storm Fui capturada en una tormenta Things were flying around Las cosas volanban And doors were slamming Y las puertas daban portazos And windows were breaking Y las ventanas se rompían And I couldn't hear what you were saying Y no pude escuchar lo que estabas diciendo I couldn't hear what you were saying Y no pude escuchar lo que estabas diciendo I couldn't hear what you were saying Y no pude escuchar lo que estabas diciendo I was rising up Estaba sublevándome Hitting the ground Golpeando el suelo And breaking and breaking Y rompiendo y rompiendo Rising up Sublevándome Rising up Sublevándome

No hay comentarios: