lunes, 18 de abril de 2011

Filippo Landini " Mai no és massa tard"


Perdona'm el retard
Ja sé que és massa tard
Que jo no sóc ningú per fer esperar
Disculpa el meu error
Però m'he quedat penjat
Passejant tot sol per l'univers
Potser que suspenem
Això del vol a Mart
Ja sé que tot estava programat
Sempre he estat igual
Llunàtic, despistat
Però és que allà sobre els núvols
Perdo el nord
Tot és tan intens
Tot és tan real
Que quan sóc allà dalt
Mai no és massa tard
Els dies són més llargs
Els mesos es fan anys
Les hores són moments d'eternitat
Però mai és massa tard
No sé què hi ha al meu cap
Perdona'm amor meu
Però per mi és important veure Saturn
Disculpa el meu error
Potser més endavant
Farem una escapada a l'univers
Tot és tan intens
Tot és tan real
Que quan sóc allà dalt
Mai no és massa tard
Els dies són més llargs
Els mesos es fan anys
Les hores són moments d'eternitat
Però mai no és massa tard

No hay comentarios: