lunes, 2 de mayo de 2011

El despertar d'un somni / El despertar de un sueño

Nàufrag, en l'immens mar de els meus llençols,
després d'un somni mullat en què m'ofegava en la teva font de sexe.
Assedegat dels teus fluids, barreja de verins i pocions, bevia fins ofegar-me en tu,
boig pels teus vaivens i sospirs fins al punt de perdre els sentits
La teva ràbia salvatge, com animal en zel, em posseïa estrenyent els meus glutis perquè entrés més en tu, com si d'això et depengués la vida.
Bogeria entre les bogeries palpitava les meues temples en desbordar en la teva ànima
una i una altra vegade, fins a la fi dels temps.
Després del somni de la teva tempesta, la calma ...
La realitat dels meus llençols, de la meva habitació, de la meva vida,

Naufrago, en el inmenso mar de mis sabanas,
tras un sueño mojado en el que me ahogabas en tu manantial de sexo.
Sediento de tus fluidos, mezcla de venenos y pócimas, bebía hasta ahogarme en ti
loco por tus vaivenes y suspiros hasta el punto de perder los sentidos
Tú rabia salvaje, como animal en celo, me poseía
apretando mis glúteos para que entrara más en ti, como si de ello te dependiera la vida.
Locura entre las locuras palpitaban mis sienes al desbordarme en tu alma una y otra vez,
hasta el fin de los tiempos.
Tras el sueño de tu tempestad, la calma…
La realidad de mis sabanas, de mi habitación, de mi vida.

No hay comentarios: