miércoles, 4 de enero de 2012

Pep Sala "No cal dir res"


El teu cos em parla
Em diu què haig de fer
El llenguatge és subtil
Quan jugues amb els teus moviments
Els teus ulls em parlen diuen que estàs bé
A vegades trista, potser contenta
Potser al revés
Quan vols tu llegueixes el meu pensament
Et miro a la cara i em cluques l'ullet
Em fas un somriure i em poses a cent
Amb la teva màgia, la teva mirada
Et tinc a la vora i em fas sentir bé
I és que al teu costat no cal dir res
Tu saps el que penso i jo també
No calen paraules, ho sento a la pell
Només tu em saps entendre
No cal dir res
Si tu m'ho demanes potser em quedaré
Potser una estona potser sempre més
El dia és fàcil i la nit també
Quan et puc tenir a la vora
I és que al teu costat no cal dir res
Jo sé el que penses i tu també
Em mires als ulls i jo miro els teus
Quan et puc tenir a la vora
No cal dir res

No hay comentarios: