miércoles, 5 de diciembre de 2012

Temps fugitiu / Tiempo fugitivo


El bategar llunyà del rellotge
marca un temps passat que no ha de tornar
El record del seu compas
colpeja les meves temples portant-me records desordenats
El temps es desfà en l'aire
deixant només un rastre confús del que va passar
Mentre observo el meu passat
perdut en el meu present
per descobrir que el futur queda lluny per poder somiar
El temps s'esmuny entre els meus dits
com aigua de riu
erosionant les meves mans que un dia van tocar
el que ara és només record ...
... Temps fugitiu

El palpitar lejano del reloj
marca un tiempo pasado que no ha de volver
El recuerdo de su compas
golpea mis sienes trayéndome recuerdos desordenados
El tiempo se deshace en el aire
dejando solo un rastro confuso de lo que ocurrió
Mientras camino hacia mi pasado
perdido en mí presente
para descubrir que el futuro queda lejos para poder soñarlo
El tiempo se escurre entre mis dedos
como agua de rio
erosionando mis manos que un día tocaron
lo que ahora es solo recuerdo…
… Tiempo fugitivo

No hay comentarios: