jueves, 21 de junio de 2012

Desig d'estiu / Deseo de verano - Pere Ll. Mataró


Estesa a la sorra 
et veig desafiant el paisatge
Els meus ulls t´arrenquen la pell 
torrada per un sol 
que em provoca enveja
Mentre les meves mans tremolen de pensar que estan vorejant la teva pell 
Els meus pensaments et gronxen 
com si d'onades es tractés 
Els meus llavis es ressequen 
de besar la teva silueta en l'aire 
S'encén en mi el desig 
mentre vas formant part del paisatge 
Fins que et fusionas amb l'horitzó.


Tendida en la arena
te veo desafiando el paisaje
Mis ojos te arrancan tu piel
tostada por un sol que me provoca envidia
Mientras mis manos tiemblan
de pensar que están rozando tu piel
Mis pensamientos te mecen
como si de olas se tratara
Mis labios se resecan
de besar tu silueta en el aire
Se enciende en mí el deseo
mientras vas formando parte del paisaje
Hasta que te fusionas con el horizonte.

No hay comentarios: